Game

A videojáték-palettát végigszemlélve a denevérmaskarás Bruce Wayne rendre elveri Superman-t, legalább is az eddigi címek alapján. Nézzétek meg a valaha volt két legrosszabb Superman játékot, és közben lássátok, hogy mennyivel előrébb jár Batman!
Dienes Ádám

2016. 03. 29. 17:01

XCOM 2 - Megváltozott, mióta utoljára láttuk

Már sokan nagyon várták az XCOM 2 érkezését, köztük én is, megjelenéskor viszont a kritikákat olvasva nem egyértelmű, hogy a rajongói közösség összességében elégedett-e a végeredménnyel, vagy sem. A továbbiakban arról lesz szó, miért lehet ez.
Varga Réka

2016. 03. 09. 17:00

Tyrionék sorsa a te kezedben van

A Telltale Games játékai a klasszikus point-and-click műfajt gondolják tovább, amelyek nemcsak interaktív, filmes élményt nyújtanak, de súlyos döntések elé helyezik a játékost, amitől garantáltan nő a felelősségérzete.
Dienes Ádám

2015. 09. 12. 13:45

Quern – Logikai játékok és valós dilemmák

Tavaly négy huszonéves magyar srác fogta magát, és az egyikük média-design diplomamunkája alapján nekiláttak egy ambiciózus adventure puzzle játék készítésének. Nemrég elindított crowdfunding kampányuk napok alatt bejárta az internetet, ezért nagyon úgy néz ki, hogy a Quern – Undying Thoughts a műfaji hagyományok követése mellett narratívájában új utat is nyithat.
Konkol Máté

2015. 06. 18. 13:30

Ori and The Blind Forest - Platformer és művészet

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kis, fehér állat, akit Orinak hívtak. Ori kis barátjával, a mackószerű Naruval éldegélt nagy boldogságban Nibel erdejében – ott, ahol megannyi érdekes lélekfa terül el, s tartják egyensúlyban az erdő élővilágát.
Dienes Ádám

2015. 06. 04. 15:09

Game of Thrones: A Telltale Games Series

A Telltale Games sorra hozza ki a legjobb sorozatokból és filmekből, képregényekből adaptált kalandjátékokat. Az amerikai fejlesztőgárda baromi okosan csinálja a munkáját, mert egyszerre három, rendkívül fontos elemet visz tovább, sőt, előremutatóan a fejlődés irányába tolja a játékipar bizonyos szegmenseit.
Dienes Ádám

2014. 12. 08. 12:25

Az asszaszinok történelme #2: Új fordulatszám

A Ubisoft közönségének kevésbé tetszett az első Assassins's Creed, mert a monotonitás, a feladatok állandó ismétlődése a játékosok legtöbbjének kedvét szegte a folytatástól, ellenben szakmailag elismert lett, hiszen a sandbox játékokon belül mégis teljesen új elképzeléssel találkozhattunk. Az Ubisoft – akkor még – hallgatott a közönség kritikájára: 2009 novemberében a második epizóddal folytatta az asszaszinok és a templomosok közötti küzdelem bővebb kibontását.
Dienes Ádám

2014. 11. 29. 13:57

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.